Naprawiamy motocykle różnych marek.

- naprawy mechaniczne i bieżąca obsługa jednośladów - przeglądy, regulacje, wymiana części, elektryka, naprawy i remonty kapitalne silników i układów napędowych,
- naprawa uszkodzonych elementów z tworzyw sztucznych (owiewki, boczki i inne) - klejenie lub zgrzewanie (w zależności od materiału i zastosowania), wykończenie + lakierowanie na gotowo,
- regeneracja i dorabianie elementów nietypowych (zakres i wykonalność do uzgodnienia),
- wykonywanie rysunków technicznych części,
- transport motocykli - na życzenie klienta odbieramy pojazd z dowolnego miejsca i odwozimy po naprawie.

Wykonujemy naprawy motocykli japońskich (Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki) a także BMW, KTM, Aprilia, Ducati, Cagiva, Harley-Davidson i innych.

Nie naprawiamy skuterów 50cm, pocket-bike i innych małych chińczyków, WSK, SHL, JUNAKÓW, MZ-ek, JAWY, SIMSONA.

Zajmujemy się również wymianą łańcuchów rozrządu z zakuwaniem - z użyciem przyrządu rekomendowanego przez wiodącego japońskiego producenta łańcuchów. Zastosowanie technologii identycznej ze stosowaną dla nitowań fabrycznych daje pewność bezawaryjnej i długotrwałej eksploatacji. Jest to istotne przede wszystkim w przypadku silników o konstrukcji uniemożliwiającej wymianę łańcucha w postaci zanitowanej bez poważnej rozbiórki silnika (z "rozpołowieniem").

Łańcuchy napędowe również łączymy z użyciem narzędzi i technologii rekomendowanej przez wiodącego japońskiego producenta łańcuchów napędowych - dzięki temu masz pewność właściwego i bezpiecznego nitowania.

W czasie pracy kierujemy się nie tylko doświadczeniem praktycznym - korzystamy również z właściwej dokumentacji technicznej w postaci instrukcji i książek serwisowych!

 

Nie wykonujemy:

- aplikacji dodatków do oleju eliminujących huki, dymy, wycieki i inne dolegliwości przedsprzedażowe,

- montowania uszczelki pod głowicą drugi raz tej samej,

- adaptacji łańcucha z kombajnu Bizon Super ZO56 do Kawasaki Ninja,

- usług pochodnych dla wyżej wymienionych.