1. Zapytania odnośnie kosztów i wykonalności danej usługi najlepiej zadawać mailem na adres warkot@warkot.com.pl Prosimy też, by temat maila odnosił się do jego treści a w treści niech będą zawarte informacje na temat pojazdu - marka, model, rocznik i ewentualnie VIN. Maile o nic nie mówiącym tytule "pytanie" potrafią utonąć w gąszczu maili śmieciowych dotyczących np. prania dywanów i środków na zakażenie dróg moczowych. Pytanie przez telefon o dokładny koszt remontu silnika w rozbiciu na koszt części i robocizny jest ciężkie. Maile dają porządek i zostawiają wyraźny i konkretny ślad na przyszłość - pomagają też utrzymać jednorodność i jasność ustaleń nie przeszkadzając np. w pracy czy codziennych obowiązkach.

2. Zwyczajowo przyjęty czas oczekiwania na odpowiedź mailem wynosi jeden dzień roboczy. Prosimy zatem o wyrozumiałość. Pamiętajmy, że w przypadku tego typu usług jedna doba naprawdę nie ma żadnego znaczenia. W sezonie czas oczekiwania wynosi nawet ponad miesiąc - w związku z czym błyskawiczna odpowiedź na maila i tak niewiele zmieni.

3. Wszelkie drobne ustalenia typu "czy mogę podjechać za godzinę" oczywiście najwygodniej drogą telefoniczną.

4. "Łowców ofert" upominamy o nietaktowność zachowania. Umyślne i uparte marnowanie naszego czasu będziemy karać klątwą. Każdemu jak najbardziej przysługuje prawo do uzyskania informacji ale robić "a se napiszę maila do wszystkich warsztatów jakie są w guglach i zobaczę jakie mają ceny w tym roku" jest bardzo nieładnie.

5. Przypominamy, że ogólne, pobieżne i trwające kilka minut oględziny pojazdu są u nas darmowe. Aby to jednak zrobić w warunkach cywilizowanych to lepiej nie wpadać z bomby tylko chociaż kilka godzin wczesniej telefonicznie ustalić termin.

6. Akcje typu "odbudowa/przebudowa/remont nietypowego silnika" bardzo rozsądnie jest zaplanować na okres jesienno-zimowy. Również w przypadku większych obsług np. wymiany łańcuszków rozrządu czy lakierowanie nadwozia - lepiej zlecać je do zrobienia zimą. Reguła jest taka, że im więcej zrobi się zimą tym mniej problemów będzie latem. Na lato zostawmy drobiazgi - wymiana oleju, klocków, opon itp.

7. Jakikolwiek zakres naprawy by nie był - naprawdę bardzo dużo da się załatwić korespondencyjnie. Jesli śnieg pada lub jest zimno to można motocykl przewieźć, jeśli nie możesz rozmawiać przez telefon bo pracujesz na morzu - kontaktujemy się mailowo dając odpowiednio długi czas na odpowiedź. Zarówno zdjęcia i filmy dokumentujące naprawę jak i pytania i odpowiedzi dotyczące postępu prac - to wszystko można załatwić mailem. Pamiętajmy o tym.

8. Odbiór pojazdu bezpośrednio po tym, gdy ogłosimy jego gotowość bardzo ułatwia nam organizację. Zadanie jest o tyle ułatwione, że o postępie prac na bieżąco informujemy.

9. Dzwonić w dni wolne nie wypada. Maila można napisać w każdej chwili.

10. Ustalanie terminów/umawianie się na usługę - najlepiej realizować je drogą mailową a nie telefoniczną - unikamy w ten sposób następstw usterek pamięci i zachowujemy porządek.

11. Gwarancja i reklamacje. Jeśli w twoim uznaniu coś nie jest w najlepszym porządku - nie obawiaj się pisać lub dzwonić do nas. W takiej sytuacji chętnie pomożemy.

 

Wyciąg z regulaminu świadczenia usług przez Warsztat Warkot:

I. Naprawa wykonywana jest przez Warsztat na żądanie Zlecającego. Wszelkie ustalenia prowadzone są drogą korespondencji mailowej z wykorzystaniem adresu e-mail podanego przez Zlecającego. W przypadku niemożliwości takiego rozwiązania wyjątkowo dopuszcza się ustalenia telefoniczne lub pisemne - które są mniej konkretne i nie zapewniają należytego porządku.

II. Warsztat nie odpowiada za usterki i wady pojazdu występujące przed przyjęciem do naprawy oraz te, które są niemożliwe do wykrycia w zakresie prowadzonych oględzin i napraw.

III. Czas na odebranie pojazdu po naprawie wynosi 3 dni robocze. Po tym terminie będzie naliczana opłata za przechowywanie pojazdu. Pojazd i materiały nieodebrane po naprawie w ciągu 30 dni od jej zakończenia przechodzą na własność Warsztatu. Nie dotyczy to sytuacji ustalonego późniejszego odbioru - ma natomiast zastosowanie w przypadkach np. celowego unikania kontaktu z Warsztatem po zakończeniu naprawy.

IV. W przypadku odbioru pojazdu, którego stan może zagrażać bezpieczeństwu użytkownika (np. świadomie odstępując od zalecanych napraw), Zlecający potwierdza odbiór pojazdu na własną odpowiedzialność.

V. Gwarancja obejmuje części, podzespoły i prace związane bezpośrednio z prowadzoną naprawą.